Způsobuje Vaše okousávání nehtů nervozita? Vaše připravovaná akce se blíží, ale Vy máte pocit, že o ní lidé nevědí? Přijde tam dostatek návštěvníků, aby se Vám alespoň vrátily náklady? Ne, to nestačí. Přece musíte něco vydělat. Tolik práce, úsilí a času jste vložili do uspořádání a zorganizování nadcházející akce, a Vy byste z ní neměl ani korunu? Tak to ne!
Přestaňte být hlavně nervózní
Vaše situace řešení má, takže není důvod ničit si nehty a zuby zároveň! Dokonce ani žaludeční neuróza by se Vám nehodila, že ne? Takže zachovejte chladnou hlavu a udělejte si pojistku ještě v podobě informativních letáků !
Takové výdaje Vás nepoloží
Rozhodně se nepusťte do bezhlavého útoku na všechny lidi ve městě a okolí. Chce to opravdu klid. Jen žádnou paniku. Položte si marketingovou otázku, pro koho je Vaše akce vlastně zaměřená? Kdo je Vaší cílovou skupinou?
Kdybyste si ji nepoložil, potom by se výdaje za tisk informativních letáků stal prodělečný! Nechal byste jich vytisknout zbytečně moc.
Takže na to jděte s jasnou vizí
· Je Vaší cílovou skupinou omladina s omezujícím věkem? Potom nechte vytisknout a roznést letáky do škol.
· Jsou snad cílovou skupinou starší lidé důchodového věku? Nechte své letáky vplout do penzionů pro seniory.
A tímto způsobem pokračujte dál, dokud se nedopídíte odpovědi na Vaši marketingovou otázku.
Až v této oblasti budete mít jasno, potom se zcela vážně zabývejte obsahem letáku, kvalitou a gramáží papíru. Případně barevností, ale také velikostí. Je důležité, aby na potenciální návštěvníky Vaší dlouho a pečlivě připravované akce Vaše letáky zapůsobily dojmem, že by o něco přišli, kdyby se nedostavili! S profesionály dotáhnete svůj informativní leták k dokonalosti!
Nyní byste měli být už tedy podstatně klidnější, protože budete mít jistotu, že se o Vaší akci všeobecně ví. Je to tak?